Friday, April 6, 2007

Pastrati Curatenia!

Astazi in drum spre scoala am schimbat metroul cum fac in fiecare zi la Unirii de la magistrala 1 spre magistrala 2. Eh...acolo...unde isi incep munca metrourile moderne ale Bucurestiului, pe peronul unei statii din centru, era o punga de hartie a unei firme de produse de patiserie care va ramane nementionata. Cuprinsa de spirit civic am ridicat punga si am dus-o la cosul care era la mai putin de 2 metri.

Desi cand suntem pusi fata in fata cu asa ceva suntem inlclinati sa spunem ca nu avem de ce sa curatam ce au lasat altii (atitudine pe care trebuie sa spun ca am impartasit-o pentru o perioada semnificativa de timp) lucrurile nu sunt chiar atat de monocromatice. Ar fi cazul sa ne dam seama ca indiferenta nu o sa dea cu matura pe strazile din capitala si nici nu o sa stranga ambalajele care stau la 3 metri de cosul de gunoi din fata Ateneului Roman...de asemenea indiferenta nu o sa rezolve multe dintre problemele pe care le are Bucurestiul. Nu zic asta because i want to serve society or smth ci pentru ca vreau sa traiesc intr-un oras frumos...intentia este total egoista...Cateodata, admirand cladirile vechi sau gandindu-ma la o dupa amiaza linistita intr-o cafenea cu o carte in mana incepe sa imi placa orasul asta .. am un sentiment placut pe care de obicei mi-l poate induce doar citirea unei carti sau vizionarea unui film vechi...acest sentiment este risipit de imaginea oferita de ambalaje si sticle de cine stie ce bauturi pe jos.

Asa ca data viitoare cand vedeti o punga pe jos poate o sa va amintiti de postul asta. Si poate o sa va vada doi oameni care isi vor aminti de voi cand vor vedea si ei o punga pe jos ...

1 comment:

zuzulina said...

tu esti originala, ce postezi tu este original....ti-am citit pana acum tot ce ai postat si ma incerca un dor al vremurilor apuse.ma regasesc intr-o fraza de a ta , cea cu rabdarea (nici pe mine nu m-a insotit).
o sa iti citesc de acum tot ce postezi ......ma relaxeaza,tine-o tot asa . pupixiloncius