Monday, February 26, 2007

Weekend prelungit

Am decis sa nu stau si sa ma plang de plictiseala.Asa ca astazi am la activ vreo 3 filme.Desigur nimic prea important.Filme relaxante si usurele.Ceea ce e interesant la ziua asta este muzica.Mi-am amintit de o dragoste mai veche: Staind (a caror melodie "It's Been A While" am adorat-o intotdeuna) care mi-a declansat asocierile spontane si asa am scos de la proverbiala naftalina si Puddle Of Mudd si Creed si nitel Nickelback (desi stilul nu e chiar acelasi) si chiar ceva Travis (desi acuma m-am indepartat la ani lumina de Staind). Dar daca a fost posibil pentru Usher sa coexiste in acelasi playlist cu Billie Holiday (ceea ce la prima vedre poate aduce a sacrilegiu) nu vad ce motive as avea sa evit combinatii gen Staind-Travis. De la piese cu mesaje sociale pana la dureri dulci-amarui, dispozitia creata de aceasta alaturare neconvetionala este superba in ciuda asteptarilor initale.Pentru aceste aduceri-aminte le datorez multumiri celor care s-au ocupat de coloanele sonore ale filmelor pe care le-am vizionat astazi.

Deci, recomandarile mele sunt as follows: Flowers In The Window si Love Will Come Through( de la Travis), It's Been A While si Open Your Eyes (de la Staind), Control (Puddle Of Mudd p.s. aici ar mai intra multe dar incerc sa ma limitez la un numar acceptabil), si In the Sun - Coldplay ft Michael Stipe.

No comments: